Utställning i Lidköping!

Idag har vi varit på utställning i Lidköping och jag lyckades få ett cert till samt att bli både BIR och BIG4!  Med Certet som var det tredje blev jag också Svensk Utställningschampion!  Matte är jättestolt och det är faktiskt jag också..! Jag sprang jättefint på finalen...
Skaraborgs Nationella utställning - Jakt /Bruksklass
Domare : Aase Jacobsen
Bedömning:
Utmärkt typ. Gott huvud. Kunde önska lite mörkare ögon. Normalt ansatta öron. God nacke, hals, rygg,kors, front och benstomme. Rör sig bra från alla håll. Champion!
Quality grading:
Excellent
Competition class:
CK
Best male/bitch
1
Cert
BIR
BIG 4


Husse var valppassare åt lilleman. Det hade visst gått jättebra. Han hade varit lugn o fin... sparar sig till att busa med mig antar jag.  Vi börjar bli kompisar nu trots att han är jättebusig.

Kommentarer
Postat av: Uzzi o Feliz

Grattis till alla rosetterna! Det trodde inte Matte för inte så länge sen,,,bra jobbat!

2011-05-10 @ 20:26:47
Postat av: Åse/Russell

Tack tack! Nej det är sant att jag inte trodde det...



2011-05-12 @ 20:04:25
Postat av: Familjen i Falun

Du är fantastisk Russell!



Kul att se en bild där Matte är med också, hon är ju också fantastisk :) Grattis båda två!

2011-05-30 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0