Dennis e lite jobbig men ...

... det går rätt bra ändå. Han är ju så liten så jag får ju tänka på det. Kan ju inte läxa upp honom än...
Dagarna går ut på att äta sova och sen går jag o matte på egen promenad och sen går jag och lägger mig bredvid Dennis tills vi ska gå ut o kissa... Sen är det lite bus i trädgården. Inomhus delar matte på oss ibland för annars blir det för mycket bus för den lille... Han får då bo i en liten hage... Det kan jag irritera mig på... Han får ha sitt tuggben där och då kommer jag inte åt det! Fat jag har ett eget så vill jag ju ha hans också!
När det är matdags så gäller det att snabba sig. Dennis är jättesnabb på att äta sin mat och är jag inte klar så står han ju där och vill ha... Förresten så får vi också samma mat nu. Bravo färskfoder, Vilt. Det är supersmarrigt! Det verkar tyvärr även Dennis tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0