Dagarna går...

lite långsamt numera... Nu ska det hela tiden tas hänsyn till Dennis som e så liten. Han ska inte busas med hela dagarna och inga långa promenadrundor ska det gås heller ... Tack o lov att matte tar med mig ut på en rejäl runda med lite träning de flesta dagarna.
Det är lite kul att jag kan lura Dennis... Han ligger o tuggar på sitt tuggben... det som jag vill ha... Då går jag o hämtar hans anka som han också vill ha.. jag lägger mig framför honom så han ser att jag har hans anka ... då släpper han benet och springer fram o vill ha ankan jag håller emot lite men sen släpper jag... då springer han i väg så stolt... Då passar jag på att ta hans ben! Hahahaha Lättlurad!
Idag har vi varit på brännboll i Slottsskogen. Inget kul alls. Jag fick ligga fint medans Dennis fick busa runt. Typiskt var det det vi skulle ha honom till?? Att passivitetsträna mig??! Behövs inte jag är redan passiv...

Kommentarer
Postat av: Familjen i Falun

Tack för senast kompis!



Åh va fina vovvar ni är du och Dennis! Det vet vi nu för nu har vi träffat honom också.



Kul att du hittar på att lura honom så att du får tag på tuggbenet, du är lurig du Russllarn!



Här har vi en platt fotboll som ligger och väntar på att bli lekt med av bästa-och-finaste-vovvarna.

Den får du ha när du kommer hit och busar!

2011-05-30 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0