Vår...

Våren har kommit säger matte... det gillas eftersom träningen tagit fart igen efter vintern.
Vi har hunnit att vara på träning och prov och träning och prov igen! Resultat ett andra pris. Mycket bra! tycker jag...

En av helgerna var vi nere i Skåne på Österlen på KaRK - Kvinnor av Rätt Kaliber. Det var kanontrevligt! Det ska vi göra om igen!

Vi har även varit o hälsat på valparna där en av dem ska följa med oss hem om några veckor... undrar vad Russell kommer att tänka om det...

Djinghis Kahn (är min favorit just nu)
Katla (tror jag...)
KingKong
Balrog (tror jag...)
Nessie
Riddar Kato (tror jag...)
Djinghis Kahn

Och till Munsterkullens blogg där det finns fler bilder!
http://munsterkullens.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Familjen i Falun

Men vad stora valparna blivit! Fortfarande så söta, så söta och snart är en av dem hemma hos dig, spännande!



Träning, prov och fina priser - du fortsätter vara en fantastisk voffsing, det är bra! Grattis till både dig och Åse till framgångarna!



2011-04-28 @ 07:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0